Fjernsupport

Service område

fournais-bender – eksperter på Bender produkter

Vi tilbyder følgende support: Telefonisk +45 45 89 04 45,  ved at du udfylder vores Kontaktform  eller pr  Email . Vores Bender ekspert kan løse enhver anmodning og forespørgsel.


Bender Remote Assist – Sikker fjernbetjening

Fjerntjenester omfatter levering af tjenester til kundens anlæg og produkter fra et andet sted ved hjælp af relevante kommunikationsteknologier. Den leverede service kan variere fra diagnoser, konfiguration og parametrering til servicering eller bestemmelse af vedligeholdelsesforanstaltninger.  For yderligere spørgsmål gå til Hurtig hjælp

Bender Remote Assist – video

https://youtube.com/watch?v=hcLFbIKxmY0

Proaktive tjenester

Proaktive tjenester, multimediekommunikation og øget serviceeffektivitet er vigtige aspekter af fjernbetjeningen. Service partnerne tilbyder individuelle servicepakker til dette. Fjernbetjeningen kan gennemføres ved hjælp af forskellige teknologier: via telefonsupport eller online-kommunikation samt ved at få adgang til anlæg med et modem, VPN, VPN server eller Smart Fjern platform, der tillader kompleks administration.

 

Eksempler på fjerntjenester

Fjerndiagnosticering

I forbindelse med fjerndiagnosticering får servicepartneren adgang til kundens system ved hjælp af relevante kommunikationsteknologier og diagnosticerer problemet. Denne service udgør grundlaget for en fjernservice kontrakt.

Online kommunikations support

Online kommunikation giver mulighed for visuel kommunikation mellem kunden og deres servicepartner. Situationen på stedet overføres til servicepartneren via video Livestream, og partneren giver direkte instrukser til kunden eller deres servicetekniker.

Fjernservice

Fjernbetjening indebærer servicering og reparation af anlæg og udstyr ved hjælp af to systemer i forskellige steder. Tjenesterne spænder fra at læse individuelle anlægs parametre igennem til en komplet anlægs kontrol.

Software-og konfigurations opdatering

Mange planter og enheder kræver, at der udføres softwareopdateringer med jævne mellemrum. Efterfølgende konfigurationsopdateringer kan også være nødvendige for at sikre problemfri anlægs drift.

Downloads:

 Bender Remote Assist

Proaktiv service

Proaktiv service gør det muligt for servicepartneren at handle med fremsyn. Ved hjælp af diagnoser og fjernbetjening kan man opnå viden, der hjælper kunden og deres servicepartner med at løse problemer. Som følge heraf kan vedligeholdelse, en softwareopdatering eller reparation arbejde planlægges og udføres.

Netværk af eksperter

De kommunikationsmuligheder, som fjerntjenesten giver, tillader end-to-end-koordinering mellem kvalificerede eksperter fra forskellige fagområder som en del af et ekspertnetværk. Service teknikere, produkt administratorer og udviklere kan bruge Fjern infrastrukturen til at finde en løsning på kundens problem sammen.

Fejlovervågning

Fejlovervågning er et elementært område af fjerntjenester. Ved hjælp af en passende kommunikationsform (SMS, e-mail, telefonopkald osv.) kan fejlsignaler indberettes til kunden eller servicepartneren for at afhjælpe fejlen så hurtigt som muligt.

Kundefordele

  • Maksimal anlægs tilgængelighed og pålidelighed
  • Tid og penge spares ved proaktivt at fastslå behovet for vedligeholdelse
  • Udvidede tjenester med ekstra værdi
  • Situationsspecifik, personlig rådgivning
  • Øget sikkerhed ved hjælp af analyser, diagnostik og løbende overvågning
  • Ingen udgifter til rejsetider, dagpenge osv.

error: Indholdet er beskyttet!